آیا با عوارض اسلیو معده آشنا هستید؟
نوشته شده توسط : شکری

در دنیای امروز افراد زیادی به دلیل سبک زندگی غلط و پرخوری های عصبی دچار چاقی و اضافه وزن شده اند. اینگونه افراد به طور پیوسته به دنبال راهی برای کاهش وزن و لاغری هستند. برای کاهش وزن راه های متفاوتی وجود دارد و افراد به دنبال بهترین روش لاغری هستند. اما سریع ترین روشی که امروزه افراد زیادی به دنبال آن هستند عمل اسلیو معده است.

روش های لاغری سریع

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. از جمله رژیم های لاغری. یکی از انواع رژیم های لاغری که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است ، رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه.

اما افرادی هستند که به چاقی مفرط مبتلا شده اند. متخصص تغذیه با محاسبه bmi تشخیص می دهد که این افراد آیا کاندید مناسبی برای عمل های لاغری هستند یا خیر.

اگر شاخص توده بدنی شما بیشتر از 30 باشد، شما می توانید از انواع عمل های لاغری استفاده کنید.

عمل های لاغری

معروف ترین عمل لاغری که اخیرا افراد زیادی به دنبال آن می روند، عمل اسلیو معده است. اما باید در نظر داشتهباشید که عمل اسلیو معده نیز همانند سایر عمل های جراحی دارای برخی عوارض است. افرادی وجود دارند که از عوارض اسلیو معده می ترسند.

برای کاهش این عوارض می توانید از رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو استفاده کنید.

احتمال ایجاد پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده در این افراد زیاد است. بنابر این به این گونه از افراد توصیه می شود تا از تجربه کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند استفاده کنند.

رژیم های غذایی

اگر فردی به هر دلیلی نتوانست به سراغ عمل های لاغری برود باید توجه داشته باشد که به کمک رژیم های لاغری می تواند به وزن دلخواه خود برسد. رژیم های متفاوتی وجود دارد که آنها به دو دسته عمومی تقسیم می شوند.

رژیم های لاغری سریع به این صورت هستند که در مدت زمان کوتاهی شما را به وزن دلخواهتان می رساندد اما برای بدن می توانند مضر باشند و البته سرعت بازگشت وزن نیز بسیار سریع است. رژیم شوک سه روزه از جمله این رژیم های لاغری است.

اما باید بگوییم که متخصصین تغذیه توصیه می کنند که از رژیم های لاغری اصولی برای کاهش وزن استفاده کنید. زیرا در این رژیم ها با استفاده از غذاهای کم کالری باعث می شوند که شما کاهش وزن داشته باشید. رژیم مدیترانه ای از جمله این رژیم های لاغری است.

منبع:https://www.dritm.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: